Shoppinglista

Tjena bloggen!
Äntligen är jag hemma och tiden är helt fuckad så är ganska trött! Men tänkte i alla fall visa vad jag shoppa eftersom jag glömde det förra gången... haha. Hade inte så mycket pengar så det blev inte så mycket men jag är nöjd med allt jag köpte! Letade efter sakerna och hittade dom! De endå lite tråkiga var att jag inte hittade någon bikini men dom var så grymt fula så orkade inte! Men jag tycker det är skönt att vara hemma kände mig liksom klar i staden San fransisco! Kramis
 
( Jag kunde inte rotera bilderna så ni vet )
 
 
Vans
 
 
Väska från Forever 21
 
 
Trosor från VS
 
 
3 nike pros
 
 
Boot hollisterjeans 350 kr !!
 
 
Mjukisbyxor från hollister 250 kr
 
 
T-shirt från Abercrombie
 
 
2 Polo T-shirts
 
 
2 Volangtröjor från Forever 21
 
 
Yogapants från VS
 
 
Levis jeans 350 kr !
 
 
Väst från Forever 21
 
 
LOVE Mango Temptation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0