party myra

Hej bloggen ♥
Idag har jag varit med Empa och vi satt i typ 2 h och bara pratade vid köksbordet om allt mellan himmel och jord. Älskar dig ♥ Nu sitter jag och lyssnar på musik men ska egentligen plugga ;( börjar seriöst gråta! Längtar iallafall till helgen så på Fredag ska jag sova med Kajsa och på lördag Iulia! Min favvo tjejer ♦ Det ska bli sjukt kul för orkar inte vara med min familj längre haha ständer in mig på mitt rum och lyssnar på music * mitt liv *
Har gjort illa nacken i söndags och serför kunde jag inte vara med på tröningen :( men kommer imorrn yaaay
Och liger efter med provfronten så ska göra 2 prov imorrn vilket betyder att jag börjar 8 istället för 9 -.-
Men men skolan är kul får träffa alla mina äääälsklingar!!!! weehooo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0