Min apbroder

Tjenis alla partymyror!
Igår var jag med Kajsa och det är hon som kallas "Apan" för er som undrar varför jag säger det haha har gjort det i typ ett år så det är typ naturligt ^^ Men hon sov här igår och vi sååå mysigt! ♥ Vi tog massa fula och roliga bilder men jag kan inte vara fin med kompisar hahaha så om ni undrar varför jag ser sjuk ut! Vi kollade i alla fall på film och gjorde massa gott och bara chillade. Vi la oss ganska tidigt vilket var jäättteee skönt för jag var så himla trött efter en vecka med 1 prov men vi låg och pratade om allt tills vi tillslut somnade som små babyapor! VAr i alla fall den mysigaste kvällen på länge! Min älskade apa ♥

Här är lite spårade bilder i alla fall men Kajsa är så sjukt snygg så snälla titta inte på mig ahhahahah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0