LOVE MY LIFE men säkert inte imorrn

Tjenis!
Mitt liv är ganska bra nu! Lägtar till att gå till skolan till alla underbara vänner och i helgen har jag roliga planer så ja jag mår ganska bra nu! Idag på träningen hade jag bäst, alla är så härliga  haha tränarna hatar mig och carro för vi pratar bort träningarna och jag flasar med iulia så tränarna hatar mig ännu mera haha men det är kul! okej jag gjorde illa mig... vilket jag alltid gör men min axel fick ett slag och det gör fortfarande ont! men jaja har sovmorgon till 9:30 imorrn så lml Nu kollar jag på 90210 standard Empa och äter kakaor hhahah skoja äter plommon för jag och Stella och Mathilda är nyttiga! Bro power
 
alien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0