hos min moder skoja broder

Hola
Igår åkte jag till Emma och sov där vilket alltid är lika mysigt och jag garvar alltid lika mycket. Kul att hon är lika konstig och drogad som mig ^^ Vi kollade på Mello som varje annan svenne och det var lika tråkigt men Robin som jag hejjade på vann för hans låt var bäst eller vad man säger men vi kommer komma sist i Eurovision haha
Jag åkte hem tidigt för jag behövde plugga så har gjort det hela dagen. Har också hunnit träna men det gick
S Ä M S T så det tänker jag inte prata om! Imorrn börjar 10 HALLLLEEELUJA och på onsdag drar jag på klassresa till fjällen! Komemr hem sent på söndag så det blir nog tyvärr ingen bloggning... Kanske något inlägg om dagen men ska försöka vara lite social vilket aldrig händer haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0