#endelavmittlivärattskämmabortmig

Hey
Nu sitter jag hemma och har gjort bort mig inför hela klassen för att jag var glad weeho vi skulle visa upp nån dags så var jag lite för glad så folk trodde jag liksom var sån hahaha alså jag tyckte bara det var pinsamt så det är ju kul! #endelavmittlivärattskämmabortmig
Idag tränar jag inte YES haha ne men träningarna är inte roliga längre + att inga byss står så längtar t.o.m mer till att gå till skolan än träna = inge bra. Men det ska bli skönt att slappa idag och ska städa rummet, baka kakor ahha och plugga! Vi hörs sen!
 

Kommentarer
Postat av: Tora

HAHAHAH Millan du är bara för söt

Svar: hhahahaha tyst tora
Matilda

2013-03-25 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0