Fuck It Shit Happens

Hola los orros
Har märkt ordet orrar nu och säger bara att man inte vill bli kallad orre men nu kallar jag er orrar så deal with it. Har varit i stan idag och shoppat galet! skojja fick inget av mamma... ett täckstift JIPPI
MEn slingade håret och det blev liiite ljusare än vad jag trodde men jaja FISH liksom ^^
Nu får se bilder sen för är hos Emma nu och ska typ sova haha not men imorrn ska vi ta lite bilder för vi är så sjukt snygga ( ingen pojkvän over here ) I helgen ska jag på cheerläger och det ska bli fett najs! Ska spendera helgen men Kajsa och Fanny och det kommer gå hett til * hehe Kajsa  ;D* Men nu vet ni lite om mitt liv stalkers! Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0