Har panik

Hej bloggen! Ligger uppe nu och klockan är snart kvart i ett och jag kan inte sova! Har sådan panik över gymnasievalet! Trodde jag visste hur jag ville gå men nu gör jag det tydligen Inge längre! Vill börja om på nytt i en ny skola men är sjukt rädd för att vara ensam! Vill gå med kompisar liksom och jag vet att det är fel men vill inte vara ensam :( alla ändrar uppfattning om alla skolar hela tiden och jag är en sån som lyssnar på mina kompisar och följer efter dom... Så nu har jag världens panik och ligger här och gråter!!!!! Hatt fucking 9;an du kan gå och ta dig! Hatar alla viktiga prov och behöva byta skola! Vilket ska bli jätte skönt men vet inte vilken! Så behövde skriva av mig lite och varnar alla bergtorpare att jag kommer vara bajs trött imorrn för kommer inte kunna somna på ett långt tag...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken skola och program ville du går på förut? Och vilka är du inne på nu?

Svar: Jag är inne på ekonomilinjen faktist. Jag vill gå i enskilda men alla snackar så mycket om den så blir typ osäker. Annars skulle jag vilja gå någonstans inne i stan men kommer aldrig orka åka så långt haha men funderar på skolorna i täby och danderyd. Kram
Matilda

2013-02-06 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0