Fuck det snöar

Hej bloggen!
Eftermiddagen har jag spenderat men mina älsklingar Kajsa och Fanny och vi har varit i Täby och kollat lite och fixat lite och sånt... Hahahah nu tror alla att jag är värsta hemliga livet men så är det ikke. Hade nationella prov idag i Svenska läsförståels. Gick såklart sämst och kommer få E och aldrig komma in på något gymnasium så orlar inte prata om det! Deppmood
På fredag ska jag sova med Empa om inte hon ska festa eller nått haha skojjis bara lite! Ne ska våldgästa henne och äta lysmelk * vanlig fredag för matte * :ppPPpPPPpPP
På lördag ska jag sova med Kajsa och Fanny och på söndagen är det uppvisning med cheer! så bara att komma haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0