Emma Enmark

Var ska jag börja... kan börja med att säga att det är min bästavän. Många säger jag har 10000 bästvänner men jag har verkligen 1 och du är du! Du är min bror, min blogsyster mitt mongo, min fjortis min bentebent min empa. Jag kommer ihåg när jag började 2:an och du sa till stella att jag skulle vara din bästavän och titta på oss idag. 8 år senare är du den jag ringer om jag mår dåligt, har något roligt att berätta eller bara väntar på tåget. Jag kommer aldrig glömma alla år vi gått påskkärring och bus eller godis. Alla kojor vi byggt och all tid vi har spenderat på din studsmatta. Alla sommrar på ditt landställe när jag aldrig vågade gå på toa själv så du gick emd min flera gånger per natt. Alla gånger vi har suttit i mitt kök och kollat på Andra Avenyn och jag som varit så rädd för att någon ska se oss. Alla bråk på msn som vi gråtit så mycket pga men såfort vi ser varandra kramar vi varandra och börjar leka. Jag delar alla minnen med dig, du är min barndom, alla våra olika stilar som vi delar och allt skratt! Ingen kan någonsin ersätta dig och våra minnen! Hur förkrossad jag blev när vi inte kom i samma klass. Men jag är glad att vi kom i olika för då blir det extra roligt att träffas! Det var du som gick mig att börja på cheer vilket förändrade mitt liv. Jag kommer ihåg när vi gick i 2:an och vi hade planerat att vi skulle stanna uppe till kl 12 för att leka med din hamster. Vi hade ställt massa väckarklockar för att vi inte skulle somna men vi kunde inte ens hålla oss vakna efter kl 10. Så vi vaknade på morgonen och var super ledsna haha. När vi skulle baka chockladbollar för att sälja för att tjäna pengar för att kunna köpa godis. Jag har varit med dig så mycket att jag verkligen känner dina föräldrar så vid matbordet pratar vi nästa som en familj. och Caroline är nästan som en syster! Så mycket har vi varit med varandra och jag längtar redan till nästagång vi ses! Alla minnen vi delar! Det är helt sjukt hur roligt jag har med dig! Man kan bara hitta den personen som är ens andra halva påriktigt! och det är du! Så grattis nu Emma 16 år ♠
 
 
8 år i 33 bilder 
Kanske glömde skriva att jag älskar dig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0