Tonåring

Hej bloggen!
Har lite jobbigt i mitt liv nu och har gråtigt mig till söms de senaste dagarna. Skulle verkligen behöva  min bästavän Emma med mig men hon ska på klassresa den tilla råttan xp Men är otroligt glad för alla mina söta vänner som bryr sig! Jag blir nästan gråtfärdig för hur många som bryr sig! Så jag är påväg tillbaka till mig själv nu! Det var derför jag inte bloggade igår! Hade ingen lust helt enkelt! Usch sjukt jobbigt att vara tonåring! Vill vara ett litet barn när alla var kompisar men alla och ingen brydde sig om hur man såg ut!!  Men mår bättre nu och imorrn slutar jag 10:30 så ska hem och plugga moppe! Ska blogga mycket tänkte jag då så ni får nått kul att läsa! Men är sjukt trött så ska sova nu! Tack för att ni finns underbara läsare! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0