Äntligen funkar bloggen!

Yaaaay!
Äntligen kan jag logga in på min blogg! :D Har inte kunnat det i typ 1 vecka så det har varit såå surt! jorde till och med en ny blogg om jag aldrig skulle kunnat komma inh på min älskade crizztal igen! Blogg.se sa att min epost inte matchade mitt lösen vilket var omöjligt för jag hade inte bytt! jaja nu är jag tillbaka till min älskade blogg som jag saknat såå mycket! Har somsagt bytt header och tycker det blev väldigt fresht och snyggt! Har lite kvar med designen bara sedan är jag klar! Men somsagt är sjukt glad att det med min blogg löste sig!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hände samma sak för mig!! Hur kom du in på bloggen igen? (: (kommer fortfarande inte in)

Svar: Jag skickade ett mejl till blogg.se och när jag fick svar gick det att logga in :)
Matilda

2012-09-04 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0