jag tänker få min drömkropp

Hej bloggen!
Omg snart är mitt rum klart! iippppp
Mamma har lovat att göra klart allt innan konfirmationen som är den 12 november!
Så ska jag ha världens tjejmiddag eller flera och så kan vi entligen vara i mitt rum och sova :D
Har egentligen massor av plugg att göra men orkar iiinte
Imorrn tänkte jag ta ut kameran och fota lite... Jag har önskat mig en fjärrutlösare i konfirmations present! Är sjukt mycket lättare att ta kort då! Men nu ska jag hoppa in i SO boken!
Imorrn ska jag ut och springa 5.30 på morgonen! Nu när jag verkligen har sämst kondis är jag sjukt rädd för att bli sedd av någon jag känner. Oj där kom en fet flåsande kossa springandes så det är jag rädd att dom ska tänka! Men ni kan följa min instagram matildarylander så blir det bildbevis!
Puss
 
 
Jag tänker få min drömkropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0