Det äckligaste jag varit med om!

Usch ska berätta nått sjukt äckligt men i efterhand ganska roligt! Igår sov jag med Kajsa och Fanny. klockan var kanske 03.00 och vi skulle precis sova. Då ser jag en mus springa på soffan bakom Kajsas huvud och jag fattar inte vad jag ser! Så jag skriker och kastar mig ner på golvet och då ser Kajsa och Fanny också musen och alla vi skriker för fulla halsar och springer ut i rummet. Som tur var kom inte hela familjen rusande vilket också var dåligt för så fick vi göra allt själva. Musen sprang runt överallt och vi sprang runt och var så sjukt rädda. Tillslut sprang den ut och vi blev lite lugnare även fast allt var sjukt äckligt! När vi skulle sova en gång till hör vi att kattluckan öppnas och små krafsande på golvet! Då var det en till jävla mus! Vi var typ i chocktillstång och jag mådde så sjävla illa. Vi tog våra saker och klämde ihop oss i Kajsas lilla säng på övervåningen! Men kan inte fatta att vi fick 2 möss på en dag! Det äckligaste jag varit med om! haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0