♥ Mys med tjejerna ♥

Hej bloggen
Idag var jag med Fanny och Kajsa. Vi gjorde vår vanliga tradtion att såklart åka till ica försent i myskläder och handla massa gott. igår blev det massa frukt och hade chokladfondue. Vi köpte också chockladpudding *standard* Vi var uppe sent som vanligt och bara snackade. Älskar er så sjukt himla fucking mycket
Vi sov till halv 1 och gick upp och åt lunch. haha sedan fixade vi oss i typ 2 h för att sticka på träning. Vi skulle satsa och ha "puffar" i håret. Men jag fick bara till min vilket var lite setlt på träningen xd men det var i alla fall kul. Men nu har jag sjukt ont i huvudet och ska typ plugga lite och lägga mig sen! Vi hörs imorrn! Sovmorgon till 9 :D livet äger jue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0