Mitt liv är ganska bra just nu

Hej älsklingar!
Är så jävla fucking glad! Har inga prov fören om 3 veckor så dom här veckorna ska jag slappa och vara med kompisar! I helgen ska jag sova men mina systrar Fanny och Kajsa! Ska vara i mitt nya rum så ska bli jävligt najz!
ska sova men min emma så fredag också! Även om hon inte kan... Måste komma på en plan för att kidnappa henne! XP min dator kraschade igår men som den bästa pappa jag har kunde han fixa den, hahahaha började typ gråta när jag började inse att alla mina 1000000 bilder kanske skulle vara borta! Måste fixa en hårddisk eller nått så om datorn kraschar har jag det viktigaste! Ska framkalla lite bilder att sätta på garderoben och och så ska jag fixa lite tavor på väggarna eller nått... Är fett kalt om ni fattar! Sedan har jag mitt drömrum typ. På den lilla yta som får plats i mitt rum då xd
När jag har sett klart på vampire diaries ska jag lägga ut lite bilder på vad jag fick på konfirmationen m.m
kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0