Julhelg :F

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen! Nu har alla tjatat på mig att jag måste blogga så då gör jag väl det xd Idag ska jag och Fanny åka till enskilda och kolla på öppet hus. Planerar att gå där vilket ska bli sååå kul! Efter det ska vi åka hem till Fanny och ha värsta mys kvällen! Ska sova där och vi ska göra jätte god mat! Till frukost ska vi dricka varm chocklad och äta pepparkakor till julkalendern! Kan det bli bättre ?? Efter det ska jag hem för jag har lovat att julpynta HAHA Värsta julhelgen jao! Sen åker jag hem till Iulia och ska sova där! Vi ska någ hitta på nått sköj! Men nu är jag i skolan! Fucking bögtorp... haha Men nu slutar jag! Yaay
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0