Lite nu och igår ;)

Hej bloggen!
Sorry för att jag inte har bloggat idag men jag är sjuk -.-' Blev sjuk igår emd ont i halsen och snuvig så det är super jobbigt. Vill bara sova just nu! Men vår wifi har pajjat i huset så kan bara blogga från appas jobbdator vilket är super kuul! Men imorrn ska jag vara hemma och slappa för mår somsagt skit. Lite om dagen igår: Jag,Sofie,Christine;malin och matti sov hos Sofie som hade födelsedags middag. Synd för er som missade det! Men jag var sjuk så det blev kanske inte den bästa kvällen i mitt liv men jag tog en ipren så kunde stå på fötterna. Vi tog massor av kort som jag ska lägga upp senare och så kollade vi på OC! MITT NYA LIV!!!!! OMg fyfan vad bra det är!
Vi beställde pizza och kollade typ på OC hela natten! ahah nej men vi hade super mysigt! Älskar er tjejor!
Nu blir det OC! Puss
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0