Sommar 2012

Jag har en känsla av att denna sommar kommer bli super rolig och härlig!
Jag längtar sjukt mycket och är typ bara ledig 2 veckor då jag bara kommer vara med kompisar!
I sommar ska jag:
  • Konfa i 10 dagar med bästa tjejerna! Missar skolavslutningen vilket både är skönt och tråkigt! Men konfa ska verkligen bli super roligt!

  • USA!!!!! Jag kan inte fatta att jag ska vara i USA Californien i drygt 1 månad! OMG jag kan inte fatta! Jag längtar så sjukt mycket! Kommer bli en upplevelse för livet och jag ska ta med mig typ 3 minneskort så det kommer bli 1000 bilder!

  • Hyrning! Kommer bli sjuukt kul! Att rida i bara skorts i skogen och bara chilla! LOVE!!!!


  • Kompisar! Denna sommar ska vara så mycket med kompisar som möjligt för när skolan börjar måste jag satsa stenhårt på pluggandet!
En av mina bästa kompisar!
  • Träna och bli Vig! I sommar ska jag träna mycket och bli vig! Bara äta sötsaker 1 gång i veckan ( lördag ) och satsa på att äta mycket sallader istället för pizza ex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0