Mycket rolig text

Hej alla!
Jag håller på att fixa Fannys streching video! Jag ska bara hitta filmerna ;) haha de är typ borta men försöker!
Lyssnar på musik och mår allmänt bra! Har varit i Kista idag med Emma och Julia och köpte lite underkläder för att alla mina fans ska veta ^^ och det var riktigt mysigt att vara med bästa tjejerna! Imorrn ska jag sova emd Tilda vilket var typ 1000 år sedan vilket ska bli så himla roligt! Saknar henne enormt! Ska kasnke dra till simhallen med Hanna och Elin imorrn! hahah har inte varit där på 100 år men det ska också bli kuul!
Okej måste börjar fixa filmen innan Fanny dampar!Men är inte precis William Spetz så den kommer säkert suga men jaja pöss!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0