Min födelsedag

Hej sötisar!
Det är super kul i San Fransisco och jag är ute och går varje dag och har varit nere på piren och sett på sjölejon och shoppat! Men nu tänkte jag berätta om min födelsedag! Jag fyllade år igår ( 1juli ) och det började men grattis på sängen där jag fick lite kläder, tidningar, ett jätte fint diamant halsband! Haha blev förvånad själv, en bok och lite mera! Det var super mysigt! Jag ska få göra om i mitt rum också. Byta säng och tapeter. Och den bästa presenten av allt! Jag ska få min efterlängtade moppe! Sedan gick vi runt på stan och gick ut på piren! Vi gick på massor av museeum och hade det allmänt mysigt! På kvällen åt vi på babba gump! Omg vad gott det var! Sedan gick jag tårta där och efter det tog vi spårvagnen hem! Det var super mysigt!
Bilderna kommer senare! Blogg.se dampar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0