Hemma i Sverige

Äntligen är jag hemma igen! Det är lite kul för planet åkte 4 på eftermiddagen på lördagen i LA men jag kom fram kl 15 i Sverige på söndagen så jag har missat en hel natt. hshs plötsligt var det lördag och nu är det snart måndag. Men jag är i alla fall sjukt trött för får inte somna för måste vända på dygnet. Nu ska jag se på film och slappa men imorrn ska jag börja blogga igen! Ska lägga ut 1000 bilder från den bästa semestern i mitt liv! OMG jag kan inte fatta att jag är hemma igen. Saknar redan värmen, palmerna och alla undebara små affärer! Dit måste jag tillbaka till! Men hur som helst på Tisdag sticker jag till Fannys landställe vilket ska bli så himla kul! (Y)
.
åååå saknar dig!!!!! och ignorera bilden på mig orkade inte hitta nån annan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0