The girl with the dragon tatoo

Hej sötisar!
Nu ska jag berätta om i fredags:
Först stacka jag och Sofie hem till Sofie och kollade på Apflickorna. Vilken var den konstigaste filmen jag någonsin sett och låg mest och garvade för filmen var så himla pinsam! Sedan stack vi hem till Tilda och fixade oss. Vi åkte snabbt in till stan för filmen började 21.30 så det blev lite bråttom! Inne i stan köpte vi godis och kollade på filmen ↑ ( rubrik ) Den var sjukt bra! Hemsk men väldigt bra! Rekommenderar den verkligen!
Filmen slutade typ 00.15 eller nått så vi tog tunnelbanan hem där Sofies mamma hämtade oss!
Tilda åkte hem men jag sov hos Sofie vilket var super duper kuuul!!
Fast var tvungen att gå upp skittidigt för jag tränade -.-' hahah



Just nu pajar mitt internet men lägger ut bilderna senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0