2 header samtidigt ;)

Hej alla sötnosar!
Nu har jag ny design, inte helt men ganska mycket. Orkade inte fixa nya skyltar men det är ny stil på rubrikerna och kunde inte bestämma mig vilken header jag skulle ha så jag tog 2 ;) Så det blir blandat varje gång ni checkar in min blogg. ( Tryck på F5 några gånger så fattar ni ) Jag har också gjort hela bloggen större så kan ladda upp bilderna mycket större nu vilket är super bra!
Jag blev i alla fall sjukt nöjd och känner att detta kommer bli sjukt snyggt! Du ska jag verkligen börja satsa!
Fanny kan inte få in bilderna på datorn för nått är cp men skickar såfort jag kan! Lovar!

Från och med nu ska jag försöka sluta stava så mycket fel! Det är för att jag alltid har så bråttom men ska skärpa mig!
kram
haha garvar bara jag hittar på bilden!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin gumman<3

2012-02-05 @ 20:59:39
URL: http://jenniferholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0