Unnar mig själv lite

Har köpt lite småsaker till mig själv också! Är jätte dålig på att lägga upp saker som man har köpt eller fått för det tycker jag är det roligaste att läsa. Har liksom inte berättat vad jag köpt i USA i somras liksom XD men får göra det någon gång när jag har allt hemmaxd alla mina kompisar lånar alla mina kläder så har typ ingenting i min garderob längre haha men var inne på hollister och kollade här om dan och såg att dom hade mjukisbyxor för 180kr OMG liksom!! Så köpte ett par av som vilket var sjukt fina! :D köpte ett par skor när jag var i stan med iulia för mina håriga har tyvärr dött xd hahahaha var tvungen att avliva dom ;D så köpte ett par standard kängor men dom var bajs snygga! Mamma kom hem idag och hade köpt den hära söta tröjan till mig också, tack mamma :*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0