Partybilder

Tänkte berätta lite om igår och iförrgår ;)
I förrgår sov jag över med Stella och Emma och på dagen var vi på Ung 08 och haha vad gjorde vi där igentligen vi tog massa kort och tog gratissaker och fick massa steplar m.m Hos Emma tog vi massa kort och på kvällen mötte vi Morris och Apan som konstigt nog båda ehter Kajsa och Apans lillasyrra Olivia. Vi byggdelite och skrattade mesta tiden! Nästa dag stack jag till frisören och slingade håret lite ljusare. Man ser det inte så mycket men ville alla fall få bort utväxten som jag störde mig på så himla mycket! Imorrn ska Fanny ha tjejmiddag vilket skabli sjukt kul! Jag ska ta emd mig kameran så bilder blir det! Nu ska jag kolla på housewives! Kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0