Hemma från cheercamp ^^

Hej bloggen!
Är äntligen nu och jag har så sjukt ont i hela kroppen! Från att inte träna nått på typ hela sommaren till att fråga intensivet i 3 dagar har gjort mig till en mumie! Har ont i banen,vaderna,armarna,ryggen och nacken! Har också många blåmärken och ont i näsan och lite sår överallt! Men är man cheerleader så är man! ;) Det har i alla fall varit så hiiimla kul men min älskade förening Eastcoast! Jag älskar er!!!

Idag skulle jag varit med kompisar men helt ärligt orkar jag inte! Har sovigt as lite och har somsagt ont i hela kroppen. Måste också plugga till moppeprovet annars bli Kajsa ( Morris ) lite arg xd
Men har lovat att fixa lite i mitt rum också så nu ska jag baka och se på desperet housewives och härda ut smärtan!

.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

PLUGGA PLUGGA PLUGGA!!!! :D

2012-08-14 @ 13:07:41
URL: http://readyhitit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0