Mitt liv är ett stort levade skratt

Hej alla raringar!
Förlåt för att jag inte bloggat på sjukt länge men har mycket i skolan nu för jag har prov imorrn. Men efter skolan imorrn är jag helt ledig och har inget framför mig tills efter påsk! Så ni kommer få mycket uppdatering!! Den här och förra veckan har varit de bästa dagarna på länge. Har skrattat varje dag och speciellt idag. Jag älskar mina vänner så ortoligt mycket och jag skrattar varje minut med dom! Vi har fått nått kul att vi spelar biljard varje rast och vi är så sjukt dåliga att man bara måste skratta! Och idag var den bästa ridningen på länge! Jag och Aurora skattade så mycket så jag fick kramper! Jag älskar dig syster! Inget kan gå sämre nu! Kan ni fatta att jag längtar tills skolan imorrn för kommer bara garva :D Och snart är det påsk som ska bara vara med vänner! Påskhelgen är familjen sedan ska jag sova med kompisar varje dag typ :D Nu ska jag se på sista dockisåpan eller vad det nu heter! Chao
,

Ni gör mig så glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0