I sommar ska jag:

Jag tänkte berätta lite vad jag ska göra i sommar!

Konfa:

Jag ska på konfa precis i början av sommarlovet och jag längtar sjukt mycket. Ska gå på Österåkers konfa eller va dman säger som kommer hålla till på en liten ö i skärgården. Jag ska gå med massor som jag känner bl.a Emma,Julia,Malin,Stella,Fanny och Theresia. Jag är inte precis den som tänker att lägrat ska handla om att gå i kyrkan och tro på gud och massor men jag går nog mest för lägrets skull och träffa massor av nya kompisar!

USA:

Typ veckan efter Konfa sticker jag och familjen till USA Californien och är borta i drygt 1 månad. 25 dagar tror jag för att vara exakt. Det kommer nog bli den bästa resan i mitt liv och jag längtar så sjukt mycket. Ska typ börja jobba hemma så jag tjänar ihop mycket pengar så jag kan shoppa mycket på att affärer som inte finns hemma. Vi ska åka till San fransisco, LA, hollywood m.m och vi ska åka till six flags, disney world, sea world, grand canyon eller vad det heter och massa mera. JAg kan inte fatta att jag ska åka dit och det är liksom dream come true!

Hyrning:

De sista 2 veckarna ska jag hyra häst som jag gjort 2 år nu och det blir det 3 året nu. Det är så himla kul att jag redan längtar! Man har sin egen häst i 2 veckor som man tar hand om och rider. Jag ska dit med Aurora,Jill,Jessica,Emma och Julia m.m Det är offtast de varmaste månaderna på sommaren och man rider ut ofta och bara myser. Efter det sticker vi ofta och badar och njuter av de sista dagarna på sommaren!

Övrigt:

Jag kommer nog följa med många till deras landställen för jag har inget eget. Det kommer bli Emmas som vanligt. HAr varit där typ 4 år så det ser jag fram imor. Har också lovat Fanny att följa med henne och Julias skulle också vara grymt kul!
Jag har bestämmt mig för att träna mycket nu i sommar. Nu ska fettet bort!

Åka mycket båt och vara med mycket kompisar!

DETTA KOMMER BLI DEN BÄSTA SOMMAREN NÅGONSIN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0