Längtar tills helgen :D

Hej älsklingar! Förlåt att jag inte hunnit blogga idag men har ganska mycket i mitt liv nu ;) Ska tävla i tysland om 2månader och har SKIT mycket plugg och vill vara så mycket som möjligt med kompisar när jag kan! Så somsagt har redan bokat upp mig för hela helgen!

Fre- Vara med Klara & Jepser !

Lör: Träna, Åka till täby med emma bästavän och sen sova med finaste Carro ocg Fanny :D

Fyfan vilken rolig helg! Men somsagt jag är inte hemm aimorrn men kan försöka blogga från Klaras data :D Annars bloggar jag så fort jag kommer hme. Ska duscha nu! Puss


Kommentarer
Postat av: Klara

wie det blir askul :)<3

2011-09-30 @ 07:04:00
URL: http://klaratorgerson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0