JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!!!!!

Är här med emma nu och vi skulle ha gått på träningen men är förkyld då vi satte oss och pluggade. Då sa tränarna att jag skulle få åka med '' Captains '' till TYSKLAND :DDDD Och tävla! fyfan ni fattar inte hur glad jag är!!! Men jag måste träna i båda lagen så ska träna 4 h per dag! Så jag kommer bli i toppform (Y) Vi ska åka till tyskland i december så måste kunna ett nytt program då! :D Fyfan det är gjorde min dag! Inegn kan få mig på dåligt humör nu! Även fast jag måste plugga! Chao ♥

Kommentarer
Postat av: F A N N Y / Cheerleading, Mode, photoshop, Vardag

Kommer bli sjukt roligt!!! :D <3

2011-09-08 @ 21:31:10
URL: http://fannyfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0