Love u darling



Hej alla Matildas söta bloggläsare! Tänkte gästblogga lite här, och börja med att säga att Matila är värdens bästa! Hon är snäll, glad, rolig, omtänksam och bara BÄST (och allt som en vän kan vara + lite till)! Okej, jag kanske är liiite bättre, nää skojja bara ;) Just nu sitter jag och tjockar mig med godis, tänkte snart stretcha lite, jag vet...jag är knäpp, stretchar på en lördag kväll liksom? Men vill verkligen bli viiigare! Kunna dra en scorp med rakt ben osv. Ne, nu tycker Matilda att jag börjar bli jobbig, för hon vill ju blogga. Men hon är lite sur eftersom hennes kamera har pajjat...

Gud vad långt inlägg...dags att säga hej då? Hej då sötisar ♥ (LOVE U MATILDA♥)

Juste kolla min blogg om ni har luuust- www.fannyfelicias.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0