Lång lördag ;)

Är hemma nu och helt slut efter en galet rolig helg! Och massor bilder kommer! Var först på träning och se skyndade jag mig hem och hoppade in i duschen och sprng till tåget för att åka till täby med Emma, Köpte ett bar skitsnygga örhängen! Sedag mötte jag Carro i Åkersberga och tog bussen till Fanny ;) Där höll vi på och busade :D haha ne men vi pratade och gjorde tacos! Sedag gick vi ut och skulle köpa lite godis och det var svart ute! haha vi var skiträdda men det var bara kul! Vi mötte Emma och Johanna och gick till Fiffi sen och sprang runt i typ 2 h och gjorde ingenting. Sedan gick vi hem och somnade typ direkt! På morgonen var vi så tjocka att vi bakade mockrutor och så kollade vi på tv. Sedan fick carro skynda sig till bussen och nu är jag här! Nu ska jag fixa naglarna och plugga -.-' Men lägger upp massa bilder för hela kvällen! Puss ♥

Täby:



Du är så himla fin! kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig ♥



och fula jag utan smink och finnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0