Simmning :D

Hej älsklingar♥

Jag kom på att jag skulle simma nu på morgonen så orkar inte sminka eller nått för man sminkar si ju bara efter ;) Så har vunnit lite tid att blogga :D Efter skolan åker jag till kista och möter upp min gudmor och Ida älskling! :D
Vi äter väl lunch nån stans och sedan går vi och ser BREAKING DAWN :D! OMG!!!!!!!!!!!!!!!!  Såg eclipse förhandsvisning också med det här är 100x bättre :DDDDDDDDDD Gud kan inte sitta still!!!
Men nu måste jag välja bekini, vi ska dyka och rädda en orange gubbe från botten :S haha kommer inte orka den väger typ 100 kg men det kommer bli kul i alla fall! Bättre än att simma längder!Vi hörs ikväll!




SÅ JÄVLA GLAD!!!  Älskar dig carro ♥

Kommentarer
Postat av: liza

Älskar dig också!!!!!!!! <3 <3

2011-11-15 @ 21:01:05
URL: http://grillchiips.blogg.se/
Postat av: carro

oj, sitter vid lizas data men de var från mig, carro ;D

2011-11-15 @ 21:01:56
URL: http://grillchiips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0