Rolig helg med fannypanny ♥

Nu ska jag till stallet och jag ska snabbt berätta lite om idag och igår. igår kom Fanny till mig och vi åkte till centrum och köppt lite gott. Sedan åkte vi hem till mig och laddade ner filmer och kolla på filmer hela kvällen + natten. Vi gick och la oss 3 och pratade och samnade drygt 3.30. Vi vaknade 10 och var tvugna att gå upp för vi hade städerska -.-' Men vi kom upp och kollade på den sista filmen. Vi åkte till centrum och åt lunch på subway och sedan åkte vi hem till mig igen och gjorde ett cheer program som kanske kommer upp senare. just nu väntar jag på att fanny ska lägga upp bilderna så jag kan lägga in dom också ;9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0