Hemma

Hej älsklingar ♥
Helgen har varit galet kul :D Jag har skrttat sjukt mycket och haft det så nderbart roligt :D Klarade hade middag och först var det lite stelt men till middag blev det mycket roligare. Vi busringde och skrattade så alla dog. Sedag kolladde vi på film och år efterrätt. Sedag sov jag över mde Klara och vi låg och pratade men somnade typ 3 på natten för vi var sjukttrötta. Vaknade kanske 11 och såg på filmen Taken, sedag åkte jag hem och när jag kom åkte jag och handlade och har precis ätit middag och nu är jag här ;) Imorrn är det skolan och jag tror jag inte kommer orka leva visare * skämt * ne men jag orkar inte skolan och alla läxor och preov -.-' Men saknar alla min undebara vänner ♥ Ska se på ett avsnitt på Glee och bloggar igen efter det! kram



VILL TRÄNA!!!!

Kommentarer
Postat av: clara

Sv. Okej tack! Vist när vi är inne på fb sammtidigt typ ;)

2011-11-06 @ 19:14:20
URL: http://sandinn.blogg.se/
Postat av: Fanny // Mode,Vardag,Cheerleading,vänner...

SVAR: JAG SKAAAA, ne men har inte haft tid, puss ♥

2011-11-06 @ 19:31:18
URL: http://fannyfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0