Dag 9 - Min(a) bästa vän(ner)

Emma:



Jag har känt Emma halva mitt liv och hon är min andra halva. Är inte hel utan henne och jag delar mest roliga minnen med henne som aldrig kommer att bytas ut! Hon är min första riktiga bästavän och kommer alltid att vara! Tack för att du finns Emma! ♥ Jag älskar dig!!

Tilda:




Jag har känt Tilda i 2 år men det känns som vi har känt varandra hela livet! Jag skrattar alltid när jag är med henne även fast jag är blåslagen varje dag :P haha nej men hon är en av det finaste jag har och jag kommer aldrig att släppa henne! Du och jag livet ut älskling! Love you bästavän ♥

Sofie:

image description

Jag har känt Sofie i drygt 2 år men det sista året har vi blivit så tajta som systrar! Jag litar på henne till 100 % och kan berätta allt för henne! :D Hon gör min dag värt att gå upp för och jag älskar henne så himla mycket!
Tack Sofie jag älskar dig så himla mycket!! ♥

Jag har också massa andra älsklingar som jag värkligen älskar men då skulle detta inlägg ta flera timmar!


Kommentarer
Postat av: Karlabieber .

Sv: Vadå fåru inget bättre? Jag har inte ens komenterat din blogg .

2011-11-13 @ 12:13:00
URL: http://lachilenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0