Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv



♦ Det är 4 Matilda i min klass så jag kallas för Millan

♦ Jag har massor av bästavänner

♦ Jag älskar skaldjur

♦ Jag suger på Spanska

♦ Tilda Hamner förstörde min dag idag :P

♦ Jag ska tävla i Tyskland 10 december

♦ Jag ska vara med Emma bästavän imorrn och åka till skolans kulturkväll ;)

♦ Jag älskar min onepiece :D

♦ När jag var liten älskade jag välling

♦ Jag är rädd för tvestjärtar

♦ Jag har prov på fredag

♦ Jag har båda varit på toppen, längsner och bakperson i byggen på cheer

♦ Jag har bott i skarpäng ( täby) i 6 år

♦ Mitt tur nymmer är 17 ( Bor på 17 och fyller år 1/7 )

♦ Jag måste plugga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0