Dag 1 - Presentera mig själv



Jag heter Matilda och är 14 år. Jag fyller år 1 julia och jag går i bergtorpsskolan i idrottsklass. Jag rider och går på cheerleading! haha vad mer ska man säga ,jag tror folk tycker jag är en sprallig och glad tjej och jag älskar att skratta. Mitt liv nu är cheerleading och mina vänner! Kan inte leva utan dom! Jag hatar skolan men älskar att sova. Jag är nattpigg eller vad det nu heter och kan vara uppe hela nätterna men kan inte gå upp innan 10 och vara glad ;) Jag har ridigt i 5 år och gått på cheer i 3 tror jag! Just nu drogar jag pretty little liars och ska kolla på det nu!
Puss och Kram Matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny // Mode,Vardag,Cheerleading,vänner...

Tack söööötis!! ♥

2011-11-02 @ 13:23:38
URL: http://fannyfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0