Somsagt nolifer!

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad :)

Favoritgodis: Surisar och choklad ♥

Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar

Kläder just nu: Onepiece

Musik just nu:

Vad sa du senast: Mamma jag vill ha datorn!

Sommarplaner: Festa, va med kompisar RIDA!

Fisk eller badkruka: FISK!

Längd: kanske 160 ...

Hur många kuddar sover du med: 3/4 vill vara omringad av kuddar :D

Favoritväder: Varmt och soligt!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: haha mat tv och godis :D

Spelar du nåt instrument: Spelade blockflöjt

Morgon- eller nattmänniska: Natt!

Sparare eller slösare: haha slösare. Men när jag värkligen vill nått är jag en sparare!

Vem är viktigast för dig: Familj och vänner. Och cheerleadingen!

Bästa film: Twilight, vampire diaries ( serie )

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Tror du på mirakel: Oftast

Ser du på kärleken som ett misstag: Kanske

Hur många barn har du, vill du ha: Jag vill ha en flicka och en pojke. Alså 2

Bio eller promenad: Bio

Äckligaste insekten: Getingar!!!

Största svaghet: GETINGAR!

Det här är jag bra på: Cheerleadingen. att kunna se söt ut! :p

Bästa bok? Twilight!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? haha kunna läsa vad andra tänker!

Vad vill du jobba som? Med djur

Chips, morötter eller godis? Godis / Ostbågar!

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? nej

Har du någon flickvän/pojkvän? ja

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill tatuera mig typ på vristen med nått fint kinisiskt tecken eller nått...

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) haha jag har så mycket saker så det ser ostädat ut!

Gungar du på stolen? Ne men jag vickar på bnen fö att koncentrera mig!

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaa!!

Vilken hand håller du gaffeln i? Höger

Hur är din drömtjej/kille? Snygg, men att han är sig själv

Hur många syskon har du? 2 , Lillebror och en lillasyster

Vad är du mest rädd för? GETINGAR!!!!! ( som ni kanske märker är jag livrädd för getingar ) Men att förlora nån i sin familj eller sina närmaste vänner!

Är du rädd för blod? haha aa

Saltar du på maten? Nope

Gillar du att sjunga? Japp men det låter ingen fint!

Anser du att du är stark? Jag har värsta armmusklerna och de är på de cpigaste ställerna !

Brukar du sola? Är det är sol :D

Vad gör du om du får hicka? Tänker på 2 skalliga gubbar ocm dansar tango

Röker du? Nej

Snusar du? Snusläpp? Nej

Kaffe, te eller inget? Alla som känner mig vet att jag hahat TE! USCH!

Har du en besatthet? Knäcka fingrarna!

Taget från christines blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0