no lifer

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Matilda
Låt just nu: Fest i hela huset
Om du röker: Nej!
Beroende av:
Kompisar, shoppa och cheerleadng
Favoritkaraktär(er) i film: Ian Somerhalder
Vem behöver du mest just nu: Kompisar
Vad tror folk om dig: Sprallig och glad
Stämmer det: OFC
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt leende
Vad säger du för att imponera på någon: Är bara mig själv
Hur imponerar man på dig: Sig själv som alltid!
Brukar du skratta för dig själv?: Såklart
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vem ska vi vara hos? <3"
Har du haft sex : Nej
Nästa mål i ditt liv:
Att göra bra ifrån mig på cheer RM
Hur svarar du i mobilen:
'' Hej det är Matilda '' Ironisk glad
Vem ringde du senast: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Älskar dig"
Antal sömntimmar inatt: 9
Sov du ensam: Japp
Tycker du om din pappa: Ja!
Brukar du komma i tid: Oftast om inte Kajsa skjussar :P
När mår du bra:
När jag är emd kompisar jag tycker om
När blev du fotad senast: Igår
Vanligaste färg på dina kläder: Svart,Vit och typ ljusa färger mest
Vad tycker du om fötter : ahah hatar fötter
Är du smart: Jarå smartast i världen *host*...

Är du aktiv i skolan: Rasterna :D
Vem/vilka saknar du just nu: Mina bästavänner
Favorit dryck på morgonen: Oboy
Rakar du benen: haha kasnke...
När brukar du gå och lägga dig: 23.30 - 23.00
Är du blyg: NEJ
Vill du hellre ha mail än brev: Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja men inte så ofta
Har du spytt offentligt: Nej
Har du varit full? 24/7.. Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vad tror du? Nej drev haha.
Använder du stjärnor eller kajal: Inget
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mina vänner och min familj
Är du nöjd med ditt liv: Oftast
Om inte, vad vill du ändra på: Inget just nu typ
Är du bortskämd: Nej
Vad är ditt nr: ja du
Gillar Du killar: Ja! Fast ibland hatar jag dom oxå... -.-
har du playat någon? Nej.
Har du blivet playad? Nej



Kommentarer
Postat av: klara

du har världens finaste leende <33 puss

2011-05-15 @ 19:58:53
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0