Love my life

Hejsan undebara blogg! Vill baar säga att mitt liv äger just nu! Har mina undebara vänner och mitt undebara lag som är mitt halva liv! Ska till täby med Tilda på onsdag som skulle har varit idag men vu fylttade det. Sen ska vi hem till Christine och sova där med Sofie och Matti. Kolla på skräckis och ha det mysigt! ^^ Kommer komma massor av bilder det kan jag lova!!! Nu sak jag till träningen eller snart i alla fall och sen blir det pligga. Ska försöka slänga in ett inlägg inmellan. Så vi hörs sen

( klockan är egentligen 17.21)



Tur att jag har dig!

Kommentarer
Postat av: Klara

modeller båda två! <33

2011-06-01 @ 22:20:41
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0