jobbig dag med stort J

Torsdag är den jobbigaste dagen! Men allt blir kul med att vara med mina finaste vänner! Men det jobbigaste idag var att jag skulle med 11 över tåget och jag åkte buss från skolan och den gick 5 över! Så när vi kom fram till skolan var bommarna nere och vi såg typ tåget komma. Så alla som skulle med tåget var tvugna att springa allt vi had ei typ 500 m!!!!!! haha ni kasnke tycke ratt vi är lata men när man har mindre en 1 min på sig och så har man en väska och en tunga gympapåse! haha men jag hann. Såklart flämtade jag skitmycket för från att sitta ner till att springa allt jag kan!!!! MEN JAG HANN! så det var typ min jobbiga dag. Ska träna snart och ska äta kyckling nu! Fanklubben anteckar! Puss


haha  var inte redo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0