Cha Cha bloggen :D

cha cha bloggen ♥
Har vaknat och ätit frukost och vet inte precis vad jag ska gör aidag. Eller jo blogga såklart men det är ganska fult väder så får nog stanna inne. Just det ag ska fixa hela mitt rum det har jag lovat mig själv. Och kanske baka nått för vi ska nog få gäster! Vill bara säga att jag älskar mina klackar :D Och emma ska köpa likadana fast i typ grisrosa så det ska bli jätte kul! Var med emma,Julia ,noelle och theresia vid brasan igår. Mest med emma och Theresia! haha vi hade sktikul fasten vi stog och frös häcken av oss! Men tar nog bilderna från emma och julias bloggar sen så ni vet ;) Just det ska plugga idag också :/ Får nog börja nu TJOO!


Vill ha varmt väder!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV; Nej, du är en läckerbit unge! :D

2011-05-01 @ 23:01:32
URL: http://holmbergz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0