Vårkänslor

Har precis sett på film och passade på att blogga från mac minin :D Emma var magsjuk så kunde inte vara med henne. Jätte tråkigt! Krya på dig älskling! Så imorrn får jag väl hitta på nått annat. Ska fråga mamma om vi kan åka tll centrum eller nått. Annars ska jag nog ut och springa eller vara ute lite. Idag var det 7.4 grader ute. Så det börjar bli väldigt varmt ute. Nu väntar man bara på att snön ska smälta. Ska ta ut cykeln imorrn så jag kan cykla till tåget. Har gått nu hela vintern och det tar skit länge. Okey 10 min men det kändes skit länge när jag gjorde det första gångerna. Nu är jag van och tycker det går ganska snappt. Nu första gången jag cyklar till tåget kommer det kännas som om det tar typ 5 sek. Jag längtar tills man kan använda ballerina skor. Jeansjackan och skorts!!!!!!!!!!!! Men snart är det här. Jag älskar sista veckan i Maj och första veckan i Juni. Då är det så himla varmt och man göra knappt nånting i skolan! Men nu ska jag se på tv vi hörs imorrn! Ska skriva planer då för vad jag ska göra. pöss
P.S Ska ta lite bilder för det var länge sen imorrn. Har bara gamla! Så eftersom jag är inne på maccen måste jag ta bidler från arkivet -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0