Tv maraton ikväll :D

kakan eller vad det är är i ugnen nu. Så passar på att blogga. Ni kan aldrig gissa vad. Pappa har köpt en motorcyel :O haha kul att se honom åka omkring på den. Men nu får jag coolare skjuss till träningarna. haha ne dte är ju skit pinsamt! pappa blir en knutte. Men det är bra för då kanske jag får en moppe lättare för han kan lära mig åka (Y) haha!! Ikväll är det ju tv maraton ! Kollar på tv från 19.00-22.00!

19.00 Ponnyakuten
19.30 Djursjukhuset
20.00 SOLSIDAN!
20.30 Minuten
21.00 Wallander
22.00 gå och lägga min

haha så ni ser kommer sitta och häcka framför tv hela kvällen. Men det gör nog hela sverige

Jag just nu. En trött liten mupp :P



Kommentarer
Postat av: Christine

jag hinner inte titta på solsidan ;P

2011-03-13 @ 16:35:25
URL: http://skatingkikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0