Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig



♦ Jag heter Matilda
♦ Jag kallas för Millan
♦ Jag är skiträdd för getingar
♦ Jag fyller år 1 juli
♦ Jag har bra vänner men mina bästaste bästisar heter Emma, Julia och Noelle
♦ Jag älskar alla skaldjur föruton ostron
♦ Jag ska få en onepiece
♦ Jag går på Cheerleading
♦ Mitt cheerleading lag är bäst i sverige
♦ Jag älskar surisar
♦ Jag älskar skräckfilm men är skit feg och vågar knappt se
♦Jag har 2 syskon
♦ Jag har bott i Ireland
♦ Jag går i bergtorpsskolan
♦Jag bodde i täby tills jag var 6

Puss M


Kommentarer
Postat av: tora

Har du tre syskon? ;S <3 :P

2011-03-10 @ 17:30:25
URL: http://topiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0