Affärskvinnan Matilda :P

Blev plösligt skit sugen på semlor. Vet inte varför men blev bara det. Jag kollade nyss på Ana gina show och det börjar bli skittråkigt! Ett stort Diss!

Jag fick ju en onepiece och det bästa på hela sommaren är att hyra häst. Jag måste betala nästa allt själv för jag ska ju till ireland och rida 1 månad före. Så jag äter inte godig längre eller chips har jag kommit på nu så då får jag 300 kr. Så ska jah sälja mina sims 2 för 500 kr och så ska jag tvätta mamma och pappas bilar för 200 kr st. Så hoppas det räcker till att hyra häst för det är det roligaste som finns!

Förra sommaren på Isabell R.I.P! Älskade henne och nu finns hon inte längre. Men man rider 2 veckor och har bara den hästen så det blir som sin egen! Så rider man med kompisar och har as kul! LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0