Älskar er bästavänner ♥

Ni har gjort mitt liv roligare! Tur att jag har er!!!! Jag älskar er mest på hela jorden och vi kommer ha den bästa sommaren tillsammans någonsin! Vill bara säga att jag aldrig kommer släppa er även om vi kommer i olika lag! ÄLSKAR ER BÄSTAVÄNNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle inte kunna leva utan er! ♥♥♥♥



Vi kommer ha världens bästa sommar!

( har inte börjar blogga ville bara säga detta. Bloggar när skolan börjar! Ocj så ska jag satsa! )



Kommentarer
Postat av: Fanny

Kommer aldrig släppa er/dig heller!, värdens bästa sommar väntar framför oss ;) PUss, älskar dig med bästavän! ♥♥♥



Juste kan vi inte göra nått på Onsdag elr torsdag? :D ♥

2011-06-12 @ 23:07:09
URL: http://fangster.blogg.se/
Postat av: Caroline din bääääääästavääään

Åh, du är så himla söt Matilda, en riktig vän, som jag aldrig någonsin har tråkigt med! Visst har i bråkat, på datan, men aldrig i verkligehten, går verkligen inte och det är så skönt. Jag är så fucking glad att jag har dig, såååååå jävla fin! Puss! och ja, den här sommaren finns inte ord att föklara!! :D :D :D :D <3 <3 <3 <3

2011-06-12 @ 23:51:48
URL: http://hcees.webblogg.se/
Postat av: Fanny

SVAR; Jävlar va sent du har skolavslutning, haha :P Men, aa. Torsdag blir bra :) Kan carro då? :) ♥ Älskar dig mer! ♥

2011-06-13 @ 16:19:55
URL: http://fangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0