NY HEADER :D

OMG vad nöjd jag blev!!!! Det är på mig och min bästavän emma när vi är på bryggan på vindö :D Det har varit så himla kul där! Jag var där från tisdag-fredag och vi har badat, sovit i tält sett på film och fotat och varit i stan och massor mer :D Vi tog mest billder med emmas kamera men lite från min också som jag kommer lägga ut senare ikväll .D Imorrn skulle jag ha vara med carro men ska på loppis med emma imorrn :D Hon ska också prova för att komma in på cheer i samma lag som mig!!!! :D Hoppas hoppas att hon kommer in vilket hon kommer att göra såklart! <3 Men lägger in bilderna snart! Kram matilda

 

Kommer bli så himla kul att gå i samma lag som dig finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0